خدمت‌رسانی سپاه تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد
کد خبر: 3995036
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
فرمانده سپاه البرز:

خدمت‌رسانی سپاه تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد

فرمانده سپاه البرز گفت: این مجموعه با اجرای هرچه بهتر طرح شهید سلیمانی، کمک مؤمنانه، واکسیناسیون و مردمی‌کردن خدمات‌رسانی تا ریشه‌کن شدن کامل کرونا همراه مردم خواهد بود.

خدمت‌رسانی سپاه تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد

به گزارش ایکنا از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز، صبح شنبه، 13 شهریورماه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون سیدالشهدا(ع) شهرستان نظرآباد، اظهار کرد: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان به‌ویژه بسیجیان اقدامات بسیار خوبی برای مهار کرونا در این شهرستان رقم خورده است.

وی با اشاره به اجرای فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: در پیک پنجم کرونا طغیان ویروس به مراتب نسبت به پیک‌های گذشته شدیدتر است و متأسفانه تعداد زیادی از هموطنان را از دست می‌دهیم و خانواده‌های بسیاری داغدار می‌شوند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: به همین منظور سپاه و بسیج که یک نهاد مردمی است، برای خدمت به مردم به‌ویژه کمک به شبکه بهداشت و درمان وارد عرصه شد و اقدامات خوبی درباره این امر رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی هدف نخست قطع زنجیره انتقال ویروس است، بیان کرد: براین اساس یک هزار پایگاه بسیج در استان به پایگاه سلامت تبدیل شده است.

حیدرنیا ادامه داد: این پایگاه‌ها به‌صورت قرارگاه محلی در هر محله با کمک شبکه بهداشت هر شهرستان تمامی خدمات مورد نیاز برای بیماران کرونایی اعم از دارو، بسته حمایتی، بهداشتی و حتی اکسیژن به صورت امانی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه دومین هدف کمک به مجموعه شبکه بهداشت و درمان استان و شهرستان‌ها برای واکسیناسیون سراسری است، افزود: در هفته‌های آتی واکسن زیادی تهیه و جامعه هدف و سن‌های پایین‌تر در استان البرز واکسینه و مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در البرز راه‌اندازی می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: امروز از دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان نظرآباد بازدید به عمل آمد. تمام مسئولان در شبکه بهداشت، اعضای شورای تأمین و بسیجیان با هدف اجرای طرح شهید سلیمانی پای کار این مأموریت خطیر آمدند.

حیدرنیا گفت: مطمئناً اگر این هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌ها صورت بگیرد، توان ما به مراتب بیشتر از قدرت ویروس و بیماری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha